Kivételes, újító tervezőként kiemelkedni, a divatüzlet növekedését vezetőként a professzionális iparhoz irányítani a társadalmi és emberi értékek figyelembe vételével.
Madhusudan Kumar Lal pret-a-porter és haute couture tervező Indiából nagyon lelkes a kreatív művészeti munkában és a divatban. Szeret rajzolni, festeni, képregényt készíteni, komputer grafikát készíteni és ruhákat tervezni az egyesült királyságbeli, európai és indiai piacok számára. Főiskolás kora óta Anthoni a beceneve.
Jelenleg saját ismert divatmárkája, az „Anthonifashion” számára tervez Delhi NCR-ben, Indiában. Sajátmárkás pret-a-porter és haute couture kollekcióit számos divatbemutatón bemutatta. Fiatal hölgyeknek és gyerekeknek tervez az indiai és a nyugati stílus ötvözésével.
Korábban dolgozott olyan neves nemzetközi cégeknek, mint a Primark, Peacock, Evans, BHS, ZARA, Mango, Forever2zi cégeknek, mint a Primark, Peacock, Evans, BHS, ZARA, Mango, Forever21 és más üzleteknek az Egyesült Királyságban és Európában 2007-től kezdve.
A Magyar Divat Liga vezetőségi tagja 2011 óta, a környezettudatos, öko divat egyik támogatója az Egyesületen belül.
Eredmények, célok:
- 1996 óta számos díjat és kitüntetést szerzett a művészet és a divat terén
- 2015.áprilisában a Budapest Divat Héten kiállításra kerültek a kalocsai motívummal készült szárit ábrázoló posztere, valamint a Divat Liga ECO TEAM-jének kiállításához kapcsolódó öko divat posztere
- 2013-2014-ben a Bolgár Divattanács 12. helyezést ítélte neki Indiából érkezett nemzetközi feltörekvő divattervezőként
- A Nemzetközi Divatintézet (WFO) New York (USA) 2012-ben beválasztotta őt az elefántcsontparti Abidjanban tartott World Fashion Week-re kreatív témára alapuló design kollekciójával.
- 1999-ben és 2001-ben Nemzeti Ifjúsági Díjra jelölték tömegtudatosságért művészeti- és poszter-tervezői munkájáért a Patna Egyetemen, Biharban, Indiában.
- Célja, hogy rendkívül sikeres divattervező legyen globális szinten, és a divatipart tekinti az életében a legfontosabbnak.